WHY MUST I CRY - THURSDAY

Bros before Hoes!

I wonder if the sign on the lockers say "Fresh Paint" ???

Snoop Dogg Dog

Racks on Racks on Racks

Have a good day!

Just a pissy mess!

This dedicated to my BRENDOLINI

Business in the front... Party in the back

Oh how fluckin convenient *smh

Her Mama got azz too...LOL

NOW GO WIPE THE RATCHEDNESS OFF YOU AND GET BACK TO YOUR REGULARL SCHEDULED PROGRAMMING!!!!

CHA BELLA!


7 comments:

Don said...

These pictures are both hilarious and sad. Lol. I'm trying to figure out why babygirl took a picture on the bathroom floor. You just know it's pissy.

Racks on Racks on Racks. Lmao!

Is that a tissue roller in the orange hair? Mercy.

Cha Cha iz CaliSunKissed said...

Im always on the fence on whethere to laugh or cry.... at the end of it all I laugh to keep from crying...LOL

Brenthusala said...

Yaaaaaaaaaaaaay I missed the thursday sexy pics :-) ok where do we start....

1)Dicks before Clits...Gota luv it...Say what you want but aint nuthin DL bout them.

2) Look at those lil hands...My type of Woman! My peepee in her hands would make...Well I would feel big for once in my life...Im so tired of Mr. Wendell being engulfed by wemenz with them big azz catchers mits ala YSOdelerious...

3) Lookin like JoJo from the Mary Jane Girls...

4) Her tiddys look like a booty...Which gives new meaning to the phrase gettin some sh*t off yo chest...I bet it smell like azz betwixt them as well...All the same...Id phuck.

5) Orange you glad I didn't say banana...

6) Who lays down on a public bathroom floor? Ew, she got the game all phlucked up. Prolly wipes from back to front. Just nasty....

7) Awwwwwwww, I feels so speshial. As many of you know I too have a girthful middle. Laugh all you want, but it provides protection for Mr. Wendell. I've never got kicked, punched, nor slapped down yonder. My belly shield keeps my nic nacks in tact. Atleast I think they are. It's been yrs since I've seen the fellas...

8) Business in the front, part in the back. That's funny enuff, I aint touchin it...

9) No this bytch aint got my damn pajama jeans on? My uncle Peaches ol theiven azz always in my closet.smh no wonder I'm always yeastin.smh again...

10) The pannies is holdin on for dear life. Can you imagine wiping, or trynna wipe all that azz. As a bottom heavy individual I knw from personal experience. You gotta take ur right leg and place it on the tub,,,,All whilst ur sitting on the toilet,,,Then arch yo back,,,,Take yo left hand and lift the left cheek as far as you can,,,Then you gotta use ur exit muscles to thrust ur anus outward so that it is exposed and reachable...Child....It aint easy...Im breakin into a sweat just thankin bout it...

ms_jeri_baby said...

Yay!!! You're back! All these pictures are just a hot damn mess.

Cha Cha iz CaliSunKissed said...

UNCLE PEACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
*please plug up my ventilator...this nicca ill ahahahahahahah


Hey Ms Jeri Baby *Keri Hilson voice

mirsmommy said...

I can't breathe!!!!!!!!!!!!!! *falls out from laughter*

Thank, Q said...

Lord, have mercy. LOL!